[si_feed user=218582506 limit=33]

Hej kära besökare!

Vi är så himla glada att just du läser det här. Det innebär att du har hittat till vår hemsida och kanske till och med funderar på beställa av oss?

Kärleksbutiken är ett företag som sedan starten gillat (och fortfarande gillar) personliga affärer och att du handlar det du behöver, inte handlar bara för att handla. Kanske låter det konstigt i dessa stressade tider då allt handlar om att köpa, stressa och tjäna mycket pengar. Men vi föredrar kvalitet framför kvantitet och vi bygger hellre långvariga relationer med våra kunder. Vi väljer även ut vårt sortiment med omsorg, vi tar in produkter vi tror på.

För några månader sedan sa vi upp vårt avtal med Klarna och numera är förskottsbetalning enda alternativet om du vill att vi ska skicka dina produkter till dig. När du lagt din order hos oss skickas det  automatiskt ut en orderbekräftelse. Det är det enda som sker automatiskt. Därefter sker allt personligen av Linda eller Boel som jobbar i butiken. Vi skickar ett sms till dig när vi packat din order där det står hur mycket du ska swisha och numret till vår företags-swish. Du kan även svara på smset om du har några frågor eller funderingar så hjälper vi dig på bästa sätt. Vi använder oss inte av ”no-reply”-nummer.

Just nu erbjuder vi följande betalningsalternativ:

  1. Betala i butiken när du hämtar ut din beställning (kontant, swish eller kort).
  2. Förskottsbetala via swish eller bankgiro när du vill att vi skickar paketet till dig. Vi skickar paketet så snart vi har fått din betalning. Kvittot lägger vi med i paketet tillsammans med dina produkter.

Ibland får vi frågan av kunder om det finns möjlighet att beställa på avbetalning. Den möjligheten erbjuder inte vi. Vad du däremot kan göra om du inte har tillräckligt med pengar är att beställa den varan du är mest sugen på nu och ta resten senare när du har råd (OM du fortfarande behöver den/dem). Beställer du för över 500 kr skickar vi din order helt fraktfritt. Du kan alltså lösa den här avbetalningsfrågan på egen hand. När du väl fått varan du var mest sugen på, kanske det inte är aktuellt längre med resten eller så kanske du kommer på något annat som du vill ha i stället?

Som sagt, köp det du verkligen behöver. Handla inte bara för att handla. Mest av allt för din skull men även för jorden vi lever på. Någon gång behöver vi alla stanna upp, slappna av och tänka igenom våra automatiserade beteenden. Av kärlek till dig.

produkteriskogen

Som avslutning vill jag dela med mig av ett kundmöte i butiken för en tid sedan:

En kund kom in i butiken en dag och visste direkt vad han skulle ha. Han köpte en lufttrycksstimulator till sin flickvän och betalade med kort. När köpet var klart ville han att jag skulle slå in den som present och det hjälpte jag gärna till med (vi gillar att slå in presenter). Medan jag står och slår in presenten berättar han att deras hund bet av laddningskabeln till förra lufttrycksstimulatorn och hur besviken flickvännen blev. Han berättar vidare hur synd det är att det inte finns enbart extra laddkablar att köpa.

Innan jag tejpat ihop presentpappret runtom så tittar jag på honom och frågar:

– Behöver ni två lufttrycksstimulatorer?

– Nej, egentligen inte. Det är bara laddningskabeln som är trasig.

– Vet du, då tycker jag det är onödigt att du köper en helt ny produkt. Det går att köpa enbart laddkabeln.

– Nej, jag har tittat på nätet. Jag hittar inte extra laddkablar.

– Hos oss finns det. Vi säljer laddkablar för 149 kr. Och skulle jag vara du skulle jag bara köpa den i stället om ni nu absolut inte vill ha två lufttrycksstimulatorer.

Överraskad, förvånad och väldigt glad sätter kunden ner kortet i kortterminalen och jag gör ett återköp. Ett köp på 799 kr förvandlas till 149 kr. Flickvännen blev garanterat lika glad över laddningskabeln då hon återigen kan njuta av hennes favorit-stimulator.

bloggbild-SFpro2

/Kärleks-Linda